استفاده از نمک سیاه هیمالیا در تهیه نان های محلی ممنوع شد

نمک سیاه هیمالیا ممکن است سدیم کمتری داشته باشد و حاوی مواد افزودنی کمتری نسبت به نمک معمولی باشد. همچنین ممکن است مزایای سلامتی دیگری نیز ارائه دهد، اما تحقیقات بیشتری برای حمایت از این ادعاها مورد نیاز است.

آیا نمک سیاه سالم تر است؟ محتوای معدنی بالاتر نمک سیاه ممکن است چندان مرتبط نباشد، زیرا بدن شما نمی تواند آنها را به خوبی جذب کند و معمولاً مقدار کمی نمک را در یک وعده می خورید.

مواد معدنی موجود در نمک به احتمال زیاد به راحتی جذب نمی شوند زیرا نامحلول هستند، به این معنی که در مایعات حل نمی شوند. جذب مواد معدنی زمانی که به شکل محلول خود هستند بسیار آسان تر است.

به علاوه، بسیاری از نمک‌های سیاه موجود برای خرید احتمالاً به صورت مصنوعی ساخته می‌شوند، که به هر حال محتوای معدنی کمی دارند. از آنجایی که نمک سیاه هیمالیا حاوی مواد افزودنی کمتری نسبت به نمک معمولی است، اگر می‌خواهید از مواد ضد جوش خودداری کنید، ممکن است انتخاب بهتری باشد.

با این وجود، بهتر است نمک را در حد اعتدال مصرف کنید صرف نظر از نوع آن. توصیه می شود افراد حداکثر 2300 میلی گرم سدیم در روز مصرف کنند که معادل یک قاشق چای خوری نمک است.

تحقیقات به اندازه کافی قوی وجود ندارد که نشان دهد نمک سیاه سالم تر از نمک معمولی است. بهتر است نمک را در حد اعتدال مصرف کنید و از آن برای افزایش طعم غذا استفاده کنید.

نمک سیاه یک جایگزین طبیعی عالی برای نمک معمولی است، به خصوص اگر می خواهید یک دستور هندی یا آسیایی را امتحان کنید که به آن نیاز دارد. با مشخصات طعم منحصر به فرد خود، می تواند طعم بسیاری از غذاها را افزایش دهد.

با این حال، بعید است که شما مزایای شفابخش معجزه آسایی را که ممکن است در مورد آن به صورت آنلاین مطالعه کنید، تجربه کنید. هیچ مطالعه ای اثرات سلامتی نمک سیاه و نمک معمولی غذا را مقایسه نکرده است. به طور کلی، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. در حال حاضر از این نمک به دلیل طعم بی نظیر و طعم لذیذ آن لذت ببرید.