استفاده از پارچه مبلی مازراتی درجه یک در کف تابوت ملکه الیزابت

خرید پارچه مبلی مازراتی درجه یک برای مبل شیک و راحت آسان نیست. خرید آنلاین برای مبل هایی که هم شیک و هم راحت باشد حتی سخت تر است. وارد مبل سون مقاله شوید. پس از انتخاب یک مبل سه نفره Sven in Birch Ivory از نمایشگاه آنلاین Articles، آن را برای چند هفته در خانه خود آزمایش کردیم.

این به عنوان لنگر سبک آپارتمان ما، یک اتاق استراحت برای شب های فیلم و کارتون های صبح، و فضای اضافی برای نشستن و خواب برای مهمانان بود. هشدار اسپویلر: ما آن را دوست داشتیم. ببینید چرا این برند نظر ما را نسبت به دنیای غیرقابل پیش بینی و گران قیمت خرید اینترنتی مبلمان تغییر داده است.

تحویل و راه اندازی: تقریباً خیلی آسان است. Article که در سال 2013 تأسیس شد، یک فروشگاه اینترنتی مبلمان مستقیم به مصرف کننده است. این اساساً به این معنی است که هدف شرکت حذف همه واسطه‌ها (خرده‌فروشان، نمایشگاه‌ها، فروشندگان و غیره) است و مبلمان مدرن با کیفیت بالا را مستقیماً از سازنده بدون علامت‌گذاری در اختیار شما قرار می‌دهد.

کل فرآیند ساده شده است، اما، در کمال تعجب، وقتی صحبت از سبک یا سرویس می شود، هیچ فداکاری وجود ندارد. جعبه گشایی مبل سون ما بسیار آسان بود، و از آنجایی که مبل تقریباً از جعبه آماده است، قطعات یا دستورالعمل های زیادی برای نگرانی وجود نداشت.

حدود یک هفته پس از انتخاب مبل سون از فروشگاه آنلاین Article (انتخاب ما، روکش پارچه‌ای سه نفره توس عاج)، با یک سرویس تحویل محلی تماس گرفتیم تا تحویل درب منزل را تعیین کنیم.

ما یک تاریخ و یک پنجره زمانی سه ساعته را انتخاب کردیم که حدود یک هفته از تماس فاصله داشت. در تاریخ تحویل، مبل در چارچوب زمانی رسید و ما 30 دقیقه قبل از رسیدن آن تماسی دریافت کردیم.