اسکاچ تفلون شوی تقلبی موجب آسیب قابلمه های گرانقیمت مادرشوهر شد

گام نخست در تمیز کردن پنجره بیرونی این است که از پارچه در جیب خود برای پاک کردن آب اضافی لبه پایینی پنجره استفاده کنید. سپس انگشت خود را در یک نقطه خشک روی یک پارچه بدون پرز جداگانه فرو کنید و آن را در اطراف محیط پنجره بکشید تا هر گونه کف باقی مانده از آن خارج شود.

با استفاده از یک ناحیه تمیز از اسکاچ تفلون شوی رگه ها را پاک کنید. هنگامی که نمی توانید مناطق تازه و تمیزی پیدا کنید، پارچه ها را عوض کنید.

پاک کننده های حرفه ای همیشه از اسکاج در داخل استفاده می کنند، حتی در خانه هایی که چوب های لکه دار و لاک زده شده اند. هنگام تمیز کردن پنجره ها با اسکرابر در داخل خانه، نکته کلیدی این است که بیشتر آب صابون را از اسکرابر خارج کنید تا از چکیدن و جاری شدن بیش از حد آن جلوگیری شود.

سپس اسکاچ تفلون شوی را به جای انداختن آن در آب بعد از هر پنجره، روی لبه سطل قرار دهید. بسته به میزان کثیفی پنجره های شما، ممکن است بتوانید پنج یا 10 پنجره را قبل از آبکشی اسکرابر بشویید.
پارچه ای را در جیب خود نگه دارید تا کاسه را پاک کنید و به سرعت آب صابونی را که روی چوب ریخته می شود تمیز کنید. از یک پارچه تمیز جداگانه برای پاک کردن محیط شیشه استفاده کنید. پارچه های میکروفیبر برای تمیز کردن پنجره ها نیز عالی عمل می کنند.

لکه ها و برچسب های رنگ را با تیغی که در یک نگهدارنده نصب شده است بردارید. همیشه از یک تیغه جدید برای جلوگیری از خراشیدن شیشه استفاده کنید. ابتدا پنجره را خیس کنید و تیغه را یکبار فشار دهید.

تیغه را بشویید و این کار را در قسمت بعدی تکرار کنید تا از گیر افتادن ذرات زیر تیغه که ممکن است شیشه را خراش دهد، جلوگیری کنید. از تیغ بر روی شیشه سکوریت استفاده نکنید.