بازار خرید و فروش قوتو

دلایل اصلی میزان فروش اندک معجون قوتو چیست؟ برای جبران این موضوع چه راهکارهایی برای افزایش خرید قوتو در بازار پیش بینی می شود؟

در مقالات ارائه شده در آرشیو سایت، به معرفی برخی نمونه های شیرینی و معجون سنتی قوتو کرمانی پرداختیم و برخی از نمونه های مشهور این شیرینی خوشمزه ایران ذکر شد.

در این مقاله به بررسی علل و مشکلات اصلی میزان تولید و فروش اندکی فندق بدون پوست ارزشمند غذایی در بازار ایران و جهان پرداخته می شود.

زیرا همانطور که مستحضرید و به خوبی می دانید شیرینی قوتو از بهترین معجون های گیاهی و دارویی ایرانی است.

ارزش غذایی و دارویی فراوانی برای ان ذکر کرده اند زیرا گیاهان دارویی متعددی در طبخ و تولید قوتو استفاده می شوند.

هر یک از آنها به نوبه خود دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و تجمیع این مواد در یک محصول غذایی می توان معجون بسیار ارزشمندی را تشکیل دهد.

چرا میزان فروش قوتو در بازار ایران و جهان اندک است؟

برای پاسخ به سوال پودر زنجبیل 100 گرمی می توان ادعا کرد که دلیل اصلی این موضوع به تبلیغات ضعیف و عدم شناسایی و معرفی قوتو کرمانی در بازار برمی گردد.

تبلیغات تاثیر زیادی بر فروش محصولات به ویژه محصولات غذایی دارد و از آنجا که قوتو کرمانی که به ان قاووت نیز گفته می شود یک محصول غذایی سنتی است لذا میزان آشنایی مردم با ان بسیار اندک بوده و برای معرفی بهتر و بیشتر ان به تبلیغات زیادی نیاز می باشد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر میزان فروش قوتو نوع بسته بندی این محصول غذایی سنتی است و تولیدکنندگان قوتو باید به خاطر داشته باشند که باید از بسته بندی های زیبا و جذابی برای تولید قوتو استفاده نمایند.