با استفاده از لوله پلی اتیلن جهاد زمزم گلدان های شهری بزرگ بسازید

مزیت استفاده از پیش از ترکیب این است که همگن ذوب خوب و مخلوط کردن در هنگام اکستروژن لوله پلی اتیلن جهاد زمزم نسبتاً ساده است، زیرا فقط گرمایش یکنواخت گلوله ها در طی یک وضعیت اکستروژن معین مورد نیاز است.
خصوصیات لوله PE تولید شده توسط ترکیب درون خطی و قبل از ترکیب مقایسه شد. ترکیب درون خطی برای دستیابی به خصوصیات مکانیکی لوله معادل پیش از ترکیبات به یک پیچ و پیچ سخت نیاز دارد.

در یک مطالعه دیگر، ترکیب درون خطی در یک سیستم اکستروژن که برای قبل از ترکیب طراحی شده است انجام شد. خصوصیات لوله (رشد ترک آهسته و انتشار سریع ترک) تفاوت واقعی از قبل از ترکیب را نشان نمی دهد.

با این حال ، ذکر شد که ترکیب درون خط نیاز به CBMB و NPC در فرم گلوله و ترکیب خشک کافی آنها قبل از اکستروژن دارد. علاوه بر این ، یک انتخاب دقیق از طراحی پیچ و ارزیابی اختلاط درون خط با توان اکسترودر تأکید شد.

در یک مطالعه دیگر، ترکیب قبل از ترکیب و درون خط مقادیر PEN مشابهی را ارائه داد. با این حال، پراکندگی داده ها با ترکیب درون خط بزرگتر گزارش شد و قبل از ترکیب قابل تکرار تر بود.
ادبیات بسیار محدودی در مورد تأثیر حضور ویندوز بر یکپارچگی ساختاری لوله ها و اتصالات فیوژن باسن آنها وجود دارد. خرابی سریع میدان ترک ترک در ترکیب درون خط 315 SDR 11 لوله های آب و فیوزهای باسن در نصب انرژی هسته ای کلاس غیر ایمنی مشاهده شد.

تجزیه و تحلیل خرابی نشان داد که دیواره های لوله PE حاوی پنجره ها و فشار شکستگی در مقایسه با لوله های قبل از ترکیب، 15 برابر کاهش یافته است.

رفتار رشد ترک خستگی روی لوله شکست خورده با استفاده از نمونه K ثابت محکم انجام شد. میزان رشد ترک در هنگام حضور ویندوز حدود 10 برابر سریعتر بود.

در یک مطالعه بعدی، رشد آهسته ترک در اتصالات فیوژن باسن ساخته شده از لوله های PE هسته ای کلاس ایمنی با درجات مختلف پنجره ها به دلیل پراکندگی داده های بزرگ مشاهده شده، تفاوت واقعی را نشان نمی دهد.