با استفاده از چرم نیکلاس برای زیبایی منزل خود گل مصنوعی بسازید

چرم نیکلاس یک نوع چرم بسیار ظریف است. ایده آل برای کیف های کلاچ و همچنین برای کیف های بزرگ تر، به خاطر تخیل غیرقابل انکار سطح، که از فلس های حیوانی که از آن مشتق شده است، شناخته شده است.

هر حیوانی متفاوت است، بنابراین هر کیف ساخته شده از چرم پیتون منحصر به فرد و تکرار نشدنی خواهد بود. کیف و سایر لوازم جانبی در پایتون یک کلاسیک جاودانه از مد هستند.

چگونه چرم واقعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهیم؟ امروزه به راحتی می توان محصولات مصنوعی را که به عنوان لوازم جانبی چرمی به فروش می رسد در بازار پیدا کرد. چند ترفند ساده برای تشخیص چرم واقعی از چرم مصنوعی وجود دارد.

اول از همه، قیمت: لوازم جانبی چرم اصل دقیقا به دلیل کیفیت مواد استفاده شده، قیمت های بسیار گرانی دارند. باید به برچسب توجه کرد: یک محصول اصلی همیشه با برچسبی مشخص می شود که آن را تأیید می کند.

بو و کیفیت دانه مواد یکی دیگر از عناصر شناسایی چرم واقعی است: یک کیسه اصلی بو می دهد و عیوب روی سطح را نشان می دهد. در غیر این صورت، یک کیسه مصنوعی به طرز مشکوکی بی بو است و هیچ نقصی ندارد.

کیف های ما همه از چرم ساخته شده اند و در توسکانی توسط بهترین صنعتگران منطقه S. Croce sull’Arno (فلورانس) ساخته می شوند که به دلیل کیفیت کار در سراسر جهان مشهور است.

اگرچه از نظر ترکیب و سبک مشابه است، اما جزئیات ذاتی بافت و احساس چرم متفاوت است و وقتی نوبت به انتخاب نوع مناسب برای تزئین صندلی های با ارزش ترین خودروی شما می رسد، همیشه می خواهید از نوع چرم مورد استفاده خود مطمئن باشید.

گونه های مختلف دارای ویژگی های مشخصه، کیفیت و پرداخت متفاوتی هستند که تا حد زیادی بر تجربه و راحتی کلی تأثیر می گذارد. همچنین، این کمک می کند که یک مصرف کننده آگاه باشید!
ما انواع مختلف پوست های چرمی را که در سرتاسر جهان مخصوص صندلی و اثاثه یا لوازم داخلی اتومبیل ها تولید می شوند را به نفع شما انتخاب کرده ایم.