با خریدن و مصرف شکلات تافی میوه ای خوشبخت شوید

مصرف شکلات تافی میوه ای در طول سال قبل از مصاحبه با یک تاریخچه رژیم غذایی کامپیوتری معتبر که از آنچه در مطالعه کوهورت EPIC-Spain استفاده شده بود، جمع‌آوری شد.

برای شکلات، ضریب همبستگی درون کلاسی تنظیم شده با انرژی بین تاریخچه رژیم غذایی و میانگین هفت یادآوری 24 ساعته در مطالعه اعتبار سنجی 0.49 بود. افراد نوع شکلات، دفعات و مقدار مصرف را گزارش کردند.

از عکس‌ها برای کمک به تخمین اندازه بخش شکلات استفاده شد. به طور خاص، از شرکت کنندگان در مطالعه در مورد مصرف 25 غذای حاوی شکلات سؤال شد.

برای این تجزیه و تحلیل، فقط شکلات‌های شیری، تخته‌های شکلات تیره، شکلات‌های نامشخص، شکلات‌های شیری با آجیل، شکلات داغ غلیظ، شکلات‌های تیره با آجیل، بنبون‌ها، آب نبات‌ها، شکلات‌های سفید، نوارهای آب نبات، شکلات برای ذوب و ترافل در نظر گرفته شد. در نهایت، کل مصرف شکلات را بر حسب گرم در روز محاسبه کردیم.

شکلات
HRQL با نسخه اسپانیایی SF-12v.2 ارزیابی شد که تایید شده است. SF-12 یک نسخه کوتاهتر از پرسشنامه SF-36 است و شامل 12 مورد است که امکان محاسبه خلاصه مؤلفه فیزیکی و خلاصه مؤلفه ذهنی را فراهم می کند، که مقادیر آن عبارتند از استاندارد شده به یک هنجار ملی با میانگین 50 و انحراف معیار 10.

بنابراین، خلاصه SF-12 برای مقایسه نمرات هر شرکت کننده در مطالعه با میانگین نمره در جمعیت اسپانیایی استفاده می شود. نمره بالاتر در PCS یا MCS با وضعیت سلامت بهتر مطابقت دارد.

شرکت کنندگان در مطالعه جنسیت، سن، سطح تحصیلات و مصرف دخانیات و الکل خود را گزارش کردند. وزن، قد و دور کمر تحت شرایط استاندارد اندازه گیری شد.

شاخص توده بدنی به صورت وزن بر حسب کیلوگرم تقسیم بر مجذور قد بر حسب متر محاسبه شد. چاقی شکمی به عنوان دور کمر بیش از 102 سانتی متر در مردان و بیش از 88 سانتی متر در زنان تعریف شد.

فعالیت بدنی اوقات فراغت با پرسشنامه مورد استفاده در مطالعه کوهورت EPIC-Spain برآورد شد. رفتار بی تحرک با زمان صرف تماشای تلویزیون تقریبی شد.

در رابطه با رژیم غذایی، کل انرژی دریافتی با استفاده از جداول ترکیب مواد غذایی استاندارد محاسبه شد و مطابق با رژیم غذایی مدیترانه ای با شاخص Trichopoulou ارزیابی شد.

در نهایت، افراد مورد مطالعه، بیماری های زیر را که توسط پزشک تشخیص داده شده بود در ابتدا و در پایان پیگیری گزارش کردند: بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، سرطان در هر ناحیه، افسردگی نیاز به درمان، فشار خون بالا، دیابت، و کلسترول خون بالا.