با کیفیت ترین روغن زیتون را بشناسید

روغن زیتون فرابکر با کیفیت ترین روغن زیتون است. این یک روغن تصفیه نشده است، به این معنی که با پرس سرد زیتون کامل بدون حرارت یا مواد شیمیایی اضافی ساخته می شود.

Marisa Bloch Gaytan، سطح 2 Pasolivo می گوید: برای اینکه به عنوان یک روغن زیتون فوق بکر تأیید شود، “روغن باید از نظر اسیدیته و مقادیر پراکسید و همچنین توسط یک پانل طعم تایید شده برای نقص طعم تست شود.”

سملیه روغن زیتون صنعتی و مخلوط کن اصلی. فرآوری و تایید روغن زیتون صنعتی فرابکر کار فشرده و زمان بر است، به همین دلیل است که قیمت روغن زیتون صنعتی فوق بکر به طور قابل توجهی بالاتر از روغن زیتون معمولی است. طعم روغن زیتون فرابکر شما به نوع زیتون بستگی دارد.

Bottle of Olive oil pouring in a glass bowl with olives and branch

می تواند از کره ای و گیاهی گرفته تا فلفلی و تلخ باشد. روغن زیتون معمولی یک روغن زیتون درجه پایین است که از تمام یا بیشتر روغن زیتون تصفیه شده تشکیل شده است.

گایتان می‌گوید: «گاهی اوقات، «تولیدکنندگان خمیر زیتون را چندین بار در آسیاب می‌چرخانند تا روغن بیشتری استخراج کنند»، که کیفیت روغن زیتون طبیعی بدون بو را کاهش می‌دهد.

از آنجایی که روغن زیتون معمولی نیازی به پیروی از مشخصات دقیق تولید و طعم ندارد، بسیار مقرون به صرفه تر از روغن زیتون فرابکر است.

به طور کلی، روغن زیتون معمولی طعم خنثی تری نسبت به روغن زیتون طبیعی خوراکی فوق بکر دارد. همچنین معمولاً از نظر رنگ و عطر روشن تر است.

  • منابع:
    1. ?Regular vs. Extra-Virgin Olive Oil: What’s the Difference
  • تبلیغات: 
    1. ریملی که به عنوان یک تفنگ مورد استفاده قرار گرفت!
    2. 4 نوشیدنی که کبد را سم زدایی می کند!
    3. کنجد باعث مرگ راننده تاکسی شد!
    4. راز رمز رسیدن به موفقیت از زبان بیل گیتس