حمله دست جمعی قرقاول موجب مرگ کودک شد

برخی از بهترین قیمت قرقاول اورگان در مناطق کشاورزی به فروش می رسد و شرق اورگان، مانند حوضه کلمبیا و زمین های کشاورزی در امتداد رودخانه مالهور پایین و زهکشی های رودخانه Owyhee است.

به مزارع بیکار و ردیف های حصار نزدیک تولید غلات نگاه کنید قرقاول ها همچنین از دانه های وحشی علف های هرز استفاده می کنند این پرندگان می دوند و گاهی اوقات به دور شما برمی گردند.

برای پیدا کردن آنها چشمان خود را باز نگه دارید و در حین راه رفتن به اطراف نگاه کنید به یاد داشته باشید که ODFW قرقاول ها را در چهار منطقه حیات وحش اورگان غربی در طول پاییز می کارد.

روش های مشابهی برای شکار قرقاول، باقرقره، کبک و بلدرچین استفاده می شود. برخی از این تکنیک های شکار در زیر توضیح داده شده است.

هون ها معمولاً به صورت اتفاقی برای قرقاول یا چوکار شکار می شوند آنها را در کوهپایه های علف و درمنه در مجاورت گندم و سایر زمین های کشاورزی جستجو کنید.

مانند چوکار، هون ها برای شکار سریع و چالش برانگیز هستند در شرق اورگان بهترین جمعیت کبک در شهرستان های کلمبیا و حوضه رودخانه اسنیک است.

شکار پرندگان شکار مرتفع بیشتر مربوط به قدم زدن در مناطقی است که احتمالاً پرندگان را در خود جای می دهد. دانستن ترجیحات غذا و زیستگاه برای پرنده ای که شکار می کنید به شما کمک می کند مکان های شکار امیدوار کننده ای را پیدا کنید.

تا کنون بهترین راه برای یادگیری در مورد شکار پرندگان شکار کوهستانی این است که فقط با یک فرد باتجربه بروید، بنابراین اگر به شکار دعوت شده اید آن را از دست ندهید.

و از امتحان کردن آن به تنهایی نترسید هر چه بیشتر بروید، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. بر اساس تجربیات گذشته خود، نوع زیستگاهی را که پرندگان در آن رفت و آمد می کنند را یاد خواهید گرفت و علائم آن را تشخیص خواهید داد.

  • منابع:
    1. How to hunt upland game birds