خریداران معجون قوتو پسته ای

معجون قوتو پسته ای از بهترین نمونه های این محصول غذایی کرمانی است که با توجه به طعم پسته ای آن مورد توجه خریداران و مشتریان نیز قرار گرفته است.
به ندرت می توان محصول غذایی ای را یافت که دارای ارزش غذاییی همپای قوتو کرمانی داشته باشد زیرا معجون قوتو همانطور که از پیشوند نام آن کاملا روشن و مشخص است از ترکیبات مختلف و ارزشمندی تهیه شده است که هر کدام از آنها می توان دارای ارزش یک غذای کامل و مفید را داشته باشد از این رو به آن معجون گفته می شود. خشکبارها نقش تعیین کننده و مهمی را در تهیه و تولید شیرینی قوتو بازی می کنند زیرا انواع خشکبارها مانند بادام، بادام زمینی، گردو، فندق و پسته از مهم ترین ترکیبات و مواد اولیه تولید برخی از نمونه های این معجون غذایی و دارویی کرمانی است.

معجون قوتو یا قاووت پسته ای

در لغت فارسی به معجون قوتو، قاووت نیز گفته می شود اما از آنجا که این محصول غذایی در کرمان تولید می گردد لذا در لهجه کرمانی به آن قوتو گفته شده و به همین نام نیز شهرت یافته است. یکی از بهترین نمونه های قوتو، نوع پسته ای آن است و همانطور که از نام آن مشخص است خشکبار پسته در تهیه این محصول نقش ویژه ای دارد لذا به قوتو پسته ای شهرت یافته است.

خریداران قوتو پسته ای

خریداران معجون ارزشمند قوتو پسته ای

از آنجا که خشکبار پسته بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان و مردم کشور ما قرار دارد لذا انتظار می رود معجون قوتو پسته ای نیز با توجه به دارا بودن طعم و ارزش غذایی پسته در آن مورد استقبال فراوان مشتریان و خریداران ایرانی و خارج از کشور قرار گیرد.