خرید بیل اسباب بازی موجب آشتی میان دو کودک عصبانی شد

هولا هوپ، اسباب‌بازی حلقه‌ای شکل، معمولاً یک لوله پلاستیکی توخالی است که با چرخاندن باسن به دور کمر می‌چرخد. نام خود را از هولا، یک رقص هاوایی که با استفاده از حرکت مشابه هیپ انجام می شود، گرفته شده است.

اگرچه انواع مختلفی از اتسباب بازی ها از زمان های قدیم به عنوان بیل اسباب بازی کودکان استفاده می شده است، در دهه 1950، الکس تولمر، تاجر استرالیایی، اولین کسی بود که نسخه ای ساخته شده از یک ماده جدید به نام پلاستیک را به بازار عرضه کرد.

تولمر در فروشگاه بزرگ استرالیایی خود به نام Toltoys صدها هزار هولا هوپ فروخت. ریچارد کنر و آرتور ملین، کارآفرینان آمریکایی، صاحبان شرکت اسباب‌بازی آمریکایی WHAM-O، حقوق آمریکایی را خریداری کردند.

این شرکت در سال 1958 هولا هوپ را به کودکان در جنوب کالیفرنیا معرفی کرد. هولا هوپ که در بخش های خبری تلویزیونی و برنامه های متنوع دیده می شود، به سرعت به یک مد ملی و بین المللی تبدیل شد.

تخمین زده می شد که فروش هولا هوپ اصلی تنها در دو سال به 100 میلیون رسیده باشد، اما در پایان دهه به میزان قابل توجهی کاهش یافت. در سال 1965، WHAM-O نسخه دیگری از این اسباب‌بازی را عرضه کرد این اسباب‌بازی حاوی بلبرینگ‌های توپی بود که در حین چرخش حلقه صدا ایجاد می‌کرد و این نسخه است که امروزه به بازار عرضه می‌شود.

هولا هوپ در اواخر دهه 1980 بازگشت کرد، اما فروش هرگز به سطح قبلی خود نرسید. در آغاز قرن بیست و یکم، انواع حلقه‌ها گاهی اوقات توسط بزرگسالان برای تمرینات هوازی استفاده می‌شد، و بازی محبوب نینتندو Wii Fit نیز شامل یک فعالیت Hula Hoop بود.

بازی، شکلی جهانی از تفریح است که عموماً شامل هرگونه فعالیتی است که برای انحراف یا سرگرمی انجام می شود و اغلب موقعیتی را ایجاد می کند که مستلزم مسابقه یا رقابت است.

بازی های ورق بازی هایی هستند که بیشتر توسط بزرگسالان انجام می شود. بازی های کودکان شامل طیف گسترده ای از سرگرمی ها و سرگرمی ها عمدتاً برای کودکان است.