خرید مستقیم قوتو قالبی

با توجه به ارزش غذایی فراوان پودر قوتو کرمانی بسیاری از مصرف کنندگان به خرید این محصول علاقه نشان می دهند لذا تولیدکنندگان قوتو قالبی محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند.

بدون شک ارزش غذایی و دارویی محصولات خوراکی و پودر دارچین 100 گرمی به مواد اولیه بکار رفته در آن بستگی دارد و هرچه مواد اولیه تولید یک محصول خوراکی از نظر وجود مواد مغذی و مورد نیاز بدن غنی تر باشد آن محصول خوراکی نیز ارزش بیشتری خواهد داشت.

البته باید یادآور شد که مواد اولیه بکار رفته در تولید محصولات یکی از عوامل موثر در ارزش غذایی محصولات خوراکی می باشد.

عوامل دیگری مانند نحوه طبخ و تولید، چگونگی اختلاط و فرآوری مواد اولیه برای تولید محصول خوراکی نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر ارزش غذایی آن می تواند لحاظ گردد.

شیرینی سنتی و محلی قوتو کرمانی

معجون دارویی و غذایی قوتو و پودر زنجبیل ۱۰۰ گرمی از بهترین و ارزشمند ترین محصولات سنتی غذایی و شیرینی های محلی ایرانی به شمار می آید زیرا به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزشمند گیاهی و خشکبارهای سرشار از مواد معدنی، ویتامین و پروتئین است.

خواص بسیار زیادی داشته و حتی در درمان برخی از بیماریها مانند کسالت و ناتوانی، پریشانی و افسردگی و بسیاری از مشکلات جسمی و حتی روحی دیگر استفاده می شود.

عرضه شیرینی قوتو قالبی

اگرچه روش تهیه و تولید این محصول غذایی ارزشمند و سنتی در استان کرمان ایجاب می کند که شکل ظاهری آن به صورت پودر رنگی باشد.

اما می توان پودر قوتو کرمانی را با استفاده از دستگاه های پرسی با فشار بالا به شکل قالب های زیبای شیرینی درآورده و در بازار عرضه کرد که در این صورت شکل ظاهری بهتری داشته و مشتریان را به خرید بیشتر آن ترغیب می سازد.