خرید معجون قوتو هفت مغز

با استفاده از هفت خشکبار ارزشمند معجون دارویی قوتو هفت مغز و بادام زمینی جیف تهیه و تولید می شود که دارای خواص زیادی بوده و خرید و مصرف آن برای عموم مردم توصیه می گردد.

اگرچه همه محصولات غذایی دارای مواد مغذی و ارزشمندی هستند اما لازم به ذکر است که برخی از این محصولات ارزش غذایی بالاتری دارند زیرا از ترکیبات ارزشمند و پر خاصیتی تهیه می شوند.

از بین همه محصولات غذایی موجود در ایران بدون هیچ شک و تردید معجون قوتو از بهترین هاست زیرا ترکیبات و مواد اولیه بکار برده شده در طبخ و تولید قوتو در نوع خود بی نظیرند و هر یک از پودر پسته صادراتی می توانند به عنوان یک ماده غذایی ارزشمند و سودمند مورد استفاده قرار گیرند.

مواد تشکیل دهنده و ترکیبات اصلی قوتو یا قاووت

در تهیه و تولید قوتو از خشکبارها مانند پسته، بادام، بادام زمینی، تخمه، گردو، فندق، گیاهان دارویی ای مانند گل گاو زبان، گل محمدی، گل سرخ، خشخاش، تخمه خرفه، تخم کاهو، کنجد و بسیاری از گیاهان و دانه های ارزشمند دیگر استفاده می شود. از این رو به این شیرینی کرمانی معجون قوتو گفته می شود زیرا در عرف معجون محصولی است که از مواد فراوان و ارزشمند تهیه می گردد.

قوتو هفت مغز از بهترین نمونه های قوتو

قوتو هفت مغز یکی از نمونه های ممتاز شیرینی قاووت یا قوتو می باشد و همانطور که از نام آن کاملا مشخص است از هفت مغزدانه ارزشمند و مشهور تهیه شده است، مغزدانه هایی که از خشکبارهای مهم ایرانی بوده و دارای مواد غذایی مهم از جمله مواد معدنی، ویتامینی، پروتئینی و غیره می باشند که هر یک از آنها برای سلامتی و تندرستی بدن انسان بسیار ضروری هستند لذا مصرف معجون قوتو هفت مغز بسیار توصیه شده است.