خواص فراوان معجون قوتو چهارمغز

قوتو چهارمغز از شیرینی ها و معجون های ارزشمند کرمانی است که دارای فواید بسیار زیادی بوده و خواص فراوانی برای آن ذکر شده است.

بدون هیچ شک و تردیدی معجون قوتو (که از محصولات غذایی سنتی و قدیمی و ارزشمند کرمان می باشد) از بهترین محصولات غذایی ایرانی است.

زیرا دارای ترکیبات ارزشمندی بوده که هر یک از آنها به نوبه خود از بهترین پسته خشک درجه یک و مواد غذای به شمار می آیند.

به عنوان مثال معجون قوتو چهارمغز یکی از نمونه های این معجون و شیرینی خوشمزه است که در کرمان و برخی از مناطق و شهرهای استان یزد تولید می شود.

همانطور که از نام این معجون به خوبی مشخص است در تهیه و تولید قوتو چهارمغز از چهار مغزدانه ارزشمند استفاده شده است که هر یک از آنها به تنهایی دارای ارزش و خواص فراوانی بوده که می تواند مورد بررسی قرار گیرد.

ارزش غذایی بالای معجون غذایی قوتو چهارمغز

گردو، فندق، بادام و پسته چهار مغزدانه بادام زمینی فله و خشکبار مهم ایرانی هستند که هر یک از آنها دارای خواص بسیار خوب و ارزشمندی می باشد و مجموع این مواد در یک محصول غذایی به نام معجون قوتو تمام خواص و فواید این مغزدانه ها را تجمیع می کند و ارزش غذایی بالای این محصول را می رساند.

افزایش فروش معجون قوتو چهارمغز در بازار ایران

اگرچه خواص و فواید فراوانی برای معجون قوتو چهارمغز ذکر کرده اند اما باید توجه داشت که بسیاری از مردم ایران حتی با نام این محصول ارزشمند و خوشمزه نیز به خوبی آشنا نیستند از این رو معرفی و تبلیغات بهتر و بیشتر معجون قوتو چهارمغز می تواند کمک شایانی به افزایش فروش آن در بازار نماید.