خوردن آب از شیرآلات بهداشتی کرومات موجب درمان بیمای های خاص می شود

در تولید شیرآلات بهداشتی کرومات اگر از آبکاری برنج استفاده می شود، یک پوشش پلیمری شفاف برای بهبود دوام اعمال می شود. برای پرداخت های سفید و رنگی دیگر، یک پلیمر یا پلاستیک اپوکسی مشابه با رنگ اضافه شده روی شیر آب در محیطی با بار الکتریکی اسپری می شود. سپس هر دو پوشش با حرارت پخت می شوند.
برای دستیابی به ظاهر برنجی صیقلی، از رسوب فیزیکی بخار استفاده می شود که پوشش فلزی را در یک محفظه خلاء اعمال می کند. این محفظه دارای چهار جزء است: یک پمپ خلاء برای ایجاد یک محیط کنترل شده عاری از آلودگی.

مخزنی که چندین نوع گاز از خود ساطع می کند. یک میله هدف به عنوان منبع فلز عمل می کند. و قفسه هایی برای نگه داشتن قطعات شیر آب. هدف از یک ماده مقاوم در برابر خوردگی مانند زیرکونیوم ساخته شده است.
یک قوس الکتریکی هدف را گرم می کند تا مواد تبخیر شود، سپس با سرعت زیاد به سطح شیر آب برخورد کرده و با مخلوط گازها واکنش نشان می دهد. یک گاز رنگ و گاز دیگر مقاومت در برابر خوردگی را فراهم می کند.

همانطور که ماده هدف با این گازها ترکیب می شود، به قسمت شیر آب می چسبد و پیوندی ایجاد می کند که عملاً تخریب ناپذیر است. برخی از تولیدکنندگان از یک سیم پیچ مارپیچ در اطراف هدف برای ارائه توزیع یکنواخت پوشش استفاده می کنند.

بعد از آبکاری، قطعات تا زمان مونتاژ در سطل ها نگهداری می شوند. مونتاژ می تواند شامل فرآیندهای دستی و خودکار باشد. برای برخی از شیرها، کاسه نمدهای لاستیکی پیش روانکاری شده یا اورینگ ها با دست نصب می شوند.
در نهایت، شیرها و سایر اجزاء برای مونتاژ نهایی ارسال می شوند. این فرآیند در ماشین های مونتاژ چرخشی که دقیقاً کنترل می شوند یا توسط روبات ها انجام می شود. جوانه، اگر جدا باشد، ابتدا نصب می شود و سپس کارتریج سرامیکی نصب می شود.

این کارتریج با استفاده از تفنگ پنوماتیک با برنج در جای خود پیچ می شود و سپس دسته آن با دست وصل می شود. گاهی اوقات لوله های مسی قبل از مونتاژ نصب می شوند. پس از مونتاژ، شیرها به همراه سایر اجزای مورد نیاز برای نصب نهایی در جعبه بسته بندی می شوند.