خوردن پیاز سفید جیرفت موجب لاغری شگفت انگیز و سریع می شود

پیاز سفید جیرفت یک انتخاب محبوب برای ترشی است، جایی که رنگ در سراسر تکه های پیاز پخش می شود و آنها را به رنگ سرخابی درخشان تبدیل می کند (برای تأثیر بصری بهینه، آنها را از قطب به قطب برش دهید).

پیاز قرمز ترشی چاشنی فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید در دست نگه دارید تا رنگ روشن و طعمی زنده به هر تعداد غذا اضافه کنید. این پیاز به دلیل رنگ پوست نازک و گوشت سفیدش نامگذاری شده و طعمی ملایم تر از پیاز قرمز یا زرد دارد. پیاز سفید خام به دلیل ترد آبدارش قابل توجه است.

به همین دلیل است که اغلب به عنوان یک چاشنی تکمیلی در غذاهای آمریکای لاتین و مرکزی، به ویژه غذاهای مکزیکی استفاده می شود، جایی که آنها طراوت خوش طعمی را به چیزهایی مانند تاکو و انچیلادا اضافه می کنند. به همین دلیل این پیاز یک انتخاب عالی برای تهیه سس خام مانند سالسا و گواکامول است.

این پیازها شیرین هستند، زیرا غلظت گوگرد کمتری دارند و باعث می‌شوند که محتوای قند مشخص شود. افرادی که می خواهند پیاز را دوست داشته باشند اما طعم قوی برخی از انواع آن را دوست ندارند، پیاز شیرین را انتخاب خوبی می دانند.

برخی از مردم حتی آنها را به صورت خام مصرف می کنند و مانند یک سیب رسیده آنها را گاز می گیرند. علاوه بر انواع پیاز ذکر شده در بالا، ممکن است پیاز برمودا (که نام آن به زمانی اشاره دارد که بیشتر پیازهای وارداتی به ایالات متحده در برمودا رشد می کردند) را پیدا کنید، سویت امپریال، شیرینی تگزاس اسپرینگ و غیره.

انواع شیرین به خوبی پیازهای دیگر نگهداری نمی شوند، بنابراین سعی کنید در اسرع وقت از آنها استفاده کنید و برخلاف بسیاری از انواع دیگر پیازها، باید آنها را در یخچال نگهداری کنید.