دانش آموزی که جامدادی تک زیپ را با مواد ضایعاتی درست کرد

خط کش های انعطاف پذیر لوازم مدرسه عالی هستند. می‌توانید آن‌ها را در هر جایی (نه فقط در بدنه) ذخیره کنید زیرا کاملاً تا می‌شوند. فرزند شما می تواند آن را در طول سال تحصیلی دوام بیاورد زیرا به راحتی نمی شکند. شما همچنین از حوادثی که گاهی اوقات ناشی از حاکمان سخت‌تر است، جلوگیری خواهید کرد.

بدون توجه به سن فرزندتان، همیشه باید قیچی نوک تیز بخرید. آنها در سبک های مختلف، با طرح های ارگونومیک برای تناسب بهتر با دست کودک شما عرضه می شوند.
جامدادی تک زیپ را انتخاب کنید که قابل شستشو باشد و خیلی نازک نباشد. مدل‌های ضخیم‌تر به کودک شما این امکان را می‌دهد که آنها را بهتر در دست بگیرد و رنگ‌آمیزی را آسان‌تر کند.
اگر کیس با تقسیم بندی داخلی خریده اید، اشیاء بزرگ را از کوچک جدا کنید. اگر دوست دارید، می توانید موارد را بر اساس دسته بندی مرتب کنید.


یک قسمت می تواند دارای قیچی، مداد تراش، خط کش و پاک کن باشد، در حالی که قسمت دیگر می تواند مداد، مداد رنگی، نشانگر و خودکار را در خود جای دهد.

در همین حال، اگر یک قاب تک فضایی یا فلزی دارید، همیشه می توانید اجسام بزرگتر را در پایین و اجسام کوچکتر در بالا قرار دهید. گزینه دیگر این است که وسایلی را که اغلب استفاده می شود در آخر قرار دهید تا فرزندتان بتواند فورا آنها را پیدا کند.

این نکات بسیار مفید هستند و ایمنی بیشتری را برای کودک شما افزایش می دهند. در نهایت، فراموش نکنید که نام فرزندتان را روی کیس بنویسید، و مطمئن شوید که در صورت گم شدن، آن را برگردانید.