ساعت دیواری پاندول دار که در زمان آتش سوزی اخطار می دهد

ساعت‌فروشی کوچکی که در صدا فوران می‌کرد، گروهی آشفته از زنگ‌ها. هیچ دو صدایی شبیه هم نبود. ساعت‌های پدربزرگ بلند و ساعت‌های فاخته کوچک، ساعت‌های سالگرد گنبدی شکل و ساعت‌های اسکلت بدون جعبه وجود داشت.

یک ساعت دیواری پاندول دار روی دیوار بالای رجیستر وجود داشت تا زمان را مشخص کند. تنها چیزی بود که به نظر نمی رسید صدایی در بیاورد.

ترون «جف» جفری، مردی قدبلند و خشن با انگشتان ضخیم و موهای سفید و براق، وسط همه چیز ایستاده بود. او بیش از 40 سال است که برای امرار معاش ساعت ها را تعمیر می کند. برای 30 نفر از کسانی که او اینجا بوده است، در فروشگاه ساعت Ye Olde خود، در کنار جاده ای در شهر روستایی New Freedom، پنسیلوانیا.

جفری در حالی که روی میز کارش خم شده است، چشمانش به لبه‌ای دوخته شده است، می‌گوید: «شما باید چندین ماده را در یک بدنه داشته باشید تا یک ساعت‌ساز باشید.» ، برای اطمینان از اینکه ساعت با سرعتی منظم تیک می زند.

این ساعت دیواری پاندول دار نیاز به تعویض داشت “شما باید بینایی بسیار خوبی داشته باشید تا ببینید چه کار می کنید. برای کار با قطعات کوچک باید مهارت دستی بسیار خوبی داشته باشید. شما باید درک بسیار خوبی از فیزیک یا حداقل توانایی درک آن داشته باشید.”

جفری خود از خانواده ای از تاجران ماهر است. یکی از پدربزرگ هایش آهنگر چیره دست بود. دیگری نجار بود. پدرش مهندس نظامی با سابقه فیزیک بود. جفری می گوید: «این یک تصادف نیست. “من اینجام.”

جفری در بیش از چهار دهه فعالیت خود به عنوان یک ساعت‌نگار، کسی که کارش با اندازه‌گیری زمان سروکار دارد، هزاران ساعت را تعمیر کرده است از معمولی (ساعت‌های پدربزرگ، ساعت‌های فاخته) گرفته تا پیچیده یا عجیب (ساعت‌های کشتی‌ها، ساعت‌های کوزه). کار او تا حد زیادی آنالوگ است و بر چرخ دنده ها، وزنه ها و قطعات فلزی متحرک تکیه دارد.

او در جعبه‌های قطعات ساعت قدیمی که توسط افرادی که خانه‌هایشان را تمیز می‌کنند به او تحویل داده‌اند، آثاری از دوران گذشته پیدا کرده است: اسلینکی اصلی، یک لوله سفالی، یک مشت گلوله از جنگ داخلی.