سرقت از انبار گلابی در بازار تهران توسط افراد ناشناس نا تمام ماند

گلابی در بازار تهران که با نام گلابی ویلیامز نیز شناخته می شود، بسیار آبدار است و برای خام خوردن بسیار مناسب است. متأسفانه، آبدار بودن آنها به سرعت پخته می شود، بنابراین در این فرآیند شکل خود را از دست می دهند.

اگر می خواهید شکل گلابی پخته شده را نشان دهید، این بهترین تنوع نیست. با این حال، گلابی بارتلت برای سس یا کره عالی است. گلابی بارتلت از جولای تا اکتبر در دسترس است.

گلابی Seckel گلابی اصلی میان وعده است. آنها کوچک هستند و شما می توانید آنها را فقط در یک یا دو لقمه بخورید. با وجود اندازه آنها، این گلابی ها بسیار متنوع هستند. آنها را می توان به صورت خام، پخته در بسیاری از غذاها و حتی کنسرو مصرف کرد.

اگرچه آنها اغلب میان وعده میل می شوند، اما مراقب طعم گاه تلخ آنها باشید که گاهی اوقات کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید. گلابی Seckel از سپتامبر تا دسامبر در دسترس است.

گلابی Bosc خوراکی کامل و ترد است. کشک را می توان به صورت خام مصرف کرد، اغلب در پخت و پز استفاده می شود زیرا شکل خود را در اطراف گرما به خوبی حفظ می کند.

در بیرون، انتظار داشته باشید گلابی Bosc به رنگ قهوه ای زنگار باشد. آنها حتی زمانی که رسیده باشند نسبتاً سفت خواهند بود و وقتی به آرامی فشرده می شوند فقط کمی می دهند.

شما می توانید از گلابی Bosc تقریباً در هر نوع غذا از جمله تارت گلابی معروف استفاده کنید. گلابی Bosc از سپتامبر تا زمستان در دسترس است و برخی حتی در ماه های مارس و آوریل در دسترس هستند. گلابی کمیس میان وعده ناهار عالی است. آنها به دلیل طعم میوه ای که دارند وقتی خام خورده شوند خوشمزه هستند.

در حالی که برخی از گلابی ها معمولا بافت دانه ای دارند، گلابی های کمیس فاقد بافت هستند، به همین دلیل است که خوردن آنها به صورت خام بسیار خوب است.

این گلابی ها دارای رنگ پوست زرد مایل به سبز هستند، اگرچه اغلب یک علامت قرمز در یک طرف آنها وجود دارد. این قرمز از زمانی است که خورشید به آن نقطه خاص برخورد می کند. گلابی کمیس معمولاً از سپتامبر تا فوریه در دسترس است.