شومیز ابریشمی کلاسیک برای جلسات کاری

شومیز ابریشمی کلاسیک برای جلسات کاری، یک شب یا یک جلسه استراحت یکشنبه مناسب است. این تاپ دارای یک چاپ سرگرم کننده در ظاهر کلاسیک است.

این چاپ برای ست کردن با شلوارهای رنگی روشن یا جین مناسب است.این شومیز یقه کراواتی دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است که می‌تواند مکمل مناسبی برای هر لباسی باشد که انتخاب می‌کنید.

این تاپ همه کاره و ظاهری عالی دارد. این با پارچه تنفسی ساخته شده است، و آن را به یک انتخاب لایه بندی عالی تبدیل می کند.این تاپ به سبک ژرسسی فقط کمی ظرافت دارد شکل متملق و زنانه است.

این طرح گلدار با یقه کراوات و آستین‌های اغراق‌آمیز برای روشن‌تر شدن ظاهر است.این تاپ با پارچه ژرسه نرم ساخته شده است و دارای جزئیات قیمت دستگاه لیوان کاغذی شیک پیچشی در جلو است که آن را به بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار جین مورد علاقه شما تبدیل می کند.

شومیز

این تاپ دارای اندامی ریلکس با لبه های کراپ است. در حالی که بیشتر خانم‌های هم سن و سال ما نمی‌خواهند شکم خود را با قهوه برای لاغری شکم و پهلو نشان دهند و تمایل دارند از هر چیزی که بریده شده است دور بمانند، اگر این دامن را با یک دامن کمر بلند ست کنید عالی به نظر خواهید رسید!

این تاپ پوپلین دارای کراواتی است که تناسب دلپذیری دارد. یقه صیقلی ظاهری پیچیده می دهد و این را به یک تاپ عالی برای لباس اداری تبدیل می کند.

اگر به سمت برخی از استایل‌هایی با عناصر دخترانه‌تر از آنچه که معمولاً برای زنان پرایم کار می‌کند جذب می‌شوید، به دنبال یک نسخه ظریف‌تر از استایل باشید.

اما اگر شخصیت دراماتیک تری دارید، ادامه دهید و آن را در یک قطعه اغراق آمیزتر اسکاج قلاب بافی در آغوش بگیرید و سپس آن را به عنوان یک بیانیه هنری جسورانه بپوشید. روده شما به شما خواهد گفت که آیا کار می کند یا نه.

  • منابع:
    1. BEAUTIFUL BLOUSES FOR THE SPRING AND SUMMER
  • تبلیغات: 
    1. فواید باورنکردنی از خاصیت هویج
    2. به کارگیری ایزوگام برای آتش نشانی
    3. میز اداری که به هیچ عنوان نمی شکند
    4. پلمپ رستورانی در تهران که همبرگر گوشت خرس سرو می کرد