مردی به خاطر پوشیدن دمپایی مجلسی زنانه مورد تمسخر همکارانش قرار گرفت

همانطور که هر کسی که تا به حال دمپایی مجلسی زنانه خریده است، می تواند تأیید کند، سبکی برای هر فردی وجود دارد، از قاطرهای جذاب و قدیمی گرفته تا انواع گرم و مبهم که به نظر می رسد حیوانات عروسکی پاهای شما را بلعیده اند.

برای معرفی بهترین دمپایی مجلسی زنانه در یک بازار شلوغ، از 10 متخصص مسافرتی و پوشاک از جمله یک مدیر اسپا، یک آرایشگر و یک خریدار شخصی پرسیدیم که کدام نسخه ها رتبه آنها را دارند. اینها مواردی هستند که بیشتر برای استایل، طول عمر و راحتی توصیه می کنند.

لیا تیلور وارد، طراح و بنیانگذار LTW Design در نیو کنان، کانن، که خود را در تمام طول سال دمپایی خزدار می‌پوشد، می‌گوید Birkenstocks مورد علاقه او است به‌ویژه مدل دو بند آریزونا Big Buckle که با عروسک پوشیده شده است.

برش زدن وارد در مورد کفی چوب پنبه ای قالب گیری و کفی EVA می گوید: «آنها دارای تکیه گاه قوس و کفی بادوام هستند. او آنها را خیلی دوست دارد، آنها را با خود به سفر می برد و همچنین Big Buckle Birks را به خواهر و دوستانش هدیه داده است.

شری فراهی، استایلیست و بنیانگذار سرویس لس آنجلس Style Maven، اسلایدهای Fluff Yeah از Ugg را دوست دارد، که سال‌هاست در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند.

او می‌گوید با بند پشتی الاستیک حمایت‌کننده‌شان، پوشیدن این‌ها مانند “راه رفتن روی ابرها” است، و همچنین پاهای شما را بدون اینکه عرق کنند، گرم نگه می‌دارند. اگرچه ما طرح را در سمت نوجوان یافتیم، باید اذعان کنیم که آنها فوق‌العاده راحت هستند، حتی اگر کف‌های پلتفرم بلوکی ما را نگران پیچاندن مچ پا می‌کرد.

کیتلین مک کللند، مدیر اسپا در سرافینا اسپا در JW Marriott Grand Rapids در میشیگان، با نرمی، سبک و کارایی بالا، به سختی به دنبال دمپایی چند منظوره Cally از برند Minnetonka واقع در مینه سوتا شد.

او می‌گوید: «وقتی در ایوان پشتی استراحت می‌کنم، کارهای خانه را انجام می‌دهم و حتی در هنگام مسافرت آنها را می‌پوشم. مک کللند دریافته است که ساخت و ساز باکیفیت جیر واقعی با آستر پرزهای مخملی و زیره لاستیکی نازک در آزمون زمان مقاومت می کند و او چنان طرفدار است که این مدل ها را به عنوان هدیه کریسمس به دوستانش تقدیم می کند.

او می‌گوید: «زمستان‌های میشیگان بسیار سرد و برفی است، و این دمپایی‌ها برای آن روزهای سخت عالی هستند.»