مرکز فروش قوتو هزار دانه کویر

شرکت هزاردانه کویر رفسنجان با تولید و بسته بندی قوتو درجه یک کرمانی و خلال بادام شیرین اقدام به فروش این محصول ارزشمند دارویی در مرکز استان های کشور می نماید.

شرکت هزاردانه کویر رفسنجان از شرکت های معتبر در شهرستان رفسنجان است که به تولید و بسته بندی مواد و محصولات غذایی ارزشمندی همچون شیرینی قوتو می پردازد.

همانطور که مستحضرید شیرینی قوتو از مهمترین و ارزشمندترین محصولات غذایی سنتی ایرانی است که از مواد اولیه ارزشمندی همچون گیاهان دارویی، مغز دانه ها و میوه ها و خشکبارها تهیه و تولید می شود.

وجود املاح معدنی فراوان، ویتامین ها و پروتئین های ضروری و ارزشمند و بسیاری از مواد مغذی و مورد نیاز بدن در قوتو و هل اکبر قرمز از این شیرنی لذیذ یک داروی موثر و کارآمد ساخته است.

تولید صنعتی شیرنی سنتی قوتو

شرکت هزار دانه با توجه به اطلاع از ارزش غذایی و دارویی شیرینی قوتو، اقدام به تولید و بسته بندی نمونه های مختلف این محصول در کشور نموده است.

شرکت هزار دانه کویر در شهرستان رفسنجان تاسیس شده و تا کنون توانسته است با تولید و بسته بندی مناسب نمونه های مختلف شیرینی قوتو، بازار ایران را تحت تاثیر این محصول قرار دهد.

زیرا شیرینی قوتو از دیرباز به عنوان یک شیرینی سنتی مطرح بوده است و تولید صنعتی شیرینی قوتو و قرار دادند.

این محصول ارزشمند در بسته بندی مناسب و زیبا تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و مصرف کنندگان داخلی و خارجی داشته است.

عرضه قوتو در بازار ایران و کشورهای خارجی

انتظار می رود که شیرنی قوتو با معرفی بهتر ارزش های دارویی و غذایی آن در بازار شهرهای مختلف کشور عرضه شده و در مدت کوتاهی محبوبیت فراوانی را جذب نماید و علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به صادرات آن در بازار های خارجی نیز اقدام شود.