معجون قوتو قهوه آیبا

با توجه به اینکه شرکت آیبا یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده قوتو قهوه و بادام زمینی جیف در کشور است لذا مشتریان این معجون و شیرینی خوشمزه می توانند محصول این شرکت را خریداری نمایند.

قاووت نام یکی از بهترین محصولات غذایی سنتی ایران است که عمدتا در مناطق کویری ایران به ویژه در شهرهای مختلف استان کرمان از قبیل، شهرستان های بم، سیرجان و مرکز این استان بزرگ و پهناور تولید می شود.

نام دیگر این محصول غذایی سنتی و محلی قوتو است که در لهجه و گویش محلی مردم کرمان به این صورت تلفظ شده و خوانده می شود.

اگرچه شیرینی قوتو به صورت یک شیرینی لذیذ و خوشمزه طبخ شده و مردم کرمان از آن در مهمانی ها از مهمانان خود پذیرایی می کنند.

اما با توجه به اینکه معجون قوتو و پودر پسته صادراتی دارای مواد و ترکیبات بسیار ارزشمندی است لذا به همین دلیل از آن به معجون یاد شده و حتی به عنوان یک ماده دارویی نیز مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد.

کارگاه های متعدد تولید معجون دارویی قوتو کرمانی

در حال حاضر علاوه بر کارگاه های سنتی متعددی که در کرمان به تولید قوتو اشتغال دارند برخی از کارخانجات بزرگ صنعتی نیز با تولید و بسته بندی قوتو درصدد افزایش میزان فروش این محصول سنتی و حتی صادرات آن به بسیاری از کشورهای خارجی هستند.

فروش گسترده قوتو آیبا

شرکت آیبا یکی از این شرکت های مهم تولیدکننده محصولات غذایی است که در سبد تولیدی خود معجون دارویی قوتو را نیز لحاظ کرده است.

این شرکت با تولید نمونه های متعدد قوتو از جمله قوتو قهوه، قوتو خشخاش و قوتو بادام و بسته بندی زیبا و مناسب این محصولات در پی فروش و توزیع گسترده آن در سراسر کشور می باشد.