ویژگی عملکردی کاشی

در حال حاضر کاشی استخر روباز سرامیکی با ویژگی‌ها و ویژگی‌های عملکردی به بازار عرضه می‌شوند که آنها را به محصولاتی تبدیل می‌کند که کاربردهای آنها بسیار فراتر از کاربردهای کاشی سنتی است.

اینها فقط احتمالات آینده نیستند:

واقعیت صنعتی و تجاری آنها در حال حاضر آنها را بلافاصله در چندین محیط قابل استفاده می کند. و این دقیقاً مفهوم کلیدی در این برنامه‌های کاشی الوند جدید است:

ویژگی‌های آن‌ها آن‌ها را برای عملکردهای کاملاً متفاوت قابل استفاده می‌سازد – عملکردهایی که تاکنون برای محصولات دیگر محفوظ است – یا در موارد خاص، برای عملکردهای کاملاً جدید.

علاوه بر این، عملکردهای درگیر برای بهبود جنبه‌هایی که مستقیماً با کیفیت زندگی، شرایط زیست‌پذیری مرتبط است یا به عنوان مثال، استفاده از یک منبع طبیعی حیاتی انرژی مانند تشعشع خورشیدی را بهبود می‌بخشد.

بنابراین، باید تاکید کرد که این نسل‌های جدید کاشی لعابدار سرامیکی باید بخشی از طیف عناصر معماری برای مصارف خارجی و داخلی در نظر گرفته شوند، زیرا همانطور که در ادامه نشان داده خواهد شد، سطوحی را که پوشش داده‌اند با طیف وسیعی ارائه می‌کنند.

ویژگی ها و عملکردهای بدون آسیب به کیفیت های زیبایی شناختی، همیشه مشخصه کاشی و سرامیک.

برای نشان دادن موارد فوق، مقاله حاضر سه خانواده جدید از محصولات کاشی آشپزخانه طلایی را توصیف می کند. این گروه از محصولات از نظر مفهومی متفاوت و چند وجهی هستند که آنها را به عنوان عناصر کاربردی در زمینه های مختلف قابل استفاده می کند.

منابع:

    1.  Above and beyond traditional applications

  • تبلیغات: 
  1. گونه ای از روکش صندلی که به زین اسب تبدیل می شود!
  2. خوردن ارده کنجد لکنت زبان را از بین می برد
  3. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
  4. با بیمه عمر 200 سال عمر کنید