پسری با خوردن پیاز سفید تهران توانست جلوی ایست قلبی خود را بگیرد

پیاز قرمز و پیاز سفید تهران به طرز ظریفی شیرین و به اندازه کافی ملایم است که بتوان آن را به صورت خام خورد. رنگ سرخابی زنده پوست آن ها افزودنی عالی برای سالادها و سالساها است. اگر طعم آن در حالت خام خیلی قوی است، سعی کنید قبل از استفاده آنها را در آب سرد خیس کنید.

روی ساندویچ و برگر پیاز قرمز خام را به حلقه های نازک برش دهید و از آنها برای ترد رضایت بخشی روی ساندویچ ها و برگرهای خود استفاده کنید.
سالاد. پیاز خام می تواند لقمه خوبی به سالاد اضافه کند، اگرچه می تواند طعمی تند داشته باشد.

برای کاهش بو و طعم قوی، سعی کنید پیازهای خرد شده خود را در آبکش بریزید و قبل از استفاده آنها را زیر آب جاری خنک بشویید. برای ایده های بیشتر درباره سالاد، راهنمای ما در مورد سالاد را اینجا بیابید.
کباب شده. پیاز قرمز را به ورقه های ضخیم نیم اینچی برش دهید، با قلم مو روغن زیتون بمالید و به مدت 4 تا 6 دقیقه روی حرارت متوسط ​​کباب کنید. از آن به عنوان غذای جانبی لذت ببرید یا از آنها برای روی همبرگر و استیک استفاده کنید.
پیاز سرخ شده بالزامیک. پیاز قرمز در فر با سرکه بالزامیک و روغن زیتون تفت داده شده است. این پیازهای لطیف شیرین یک غذای جانبی ساده یا افزودنی خوشمزه به ساندویچ ها و سالادها می سازند.

پیاز
ترشی. پیازهای قرمز خرد شده را در یک ظرف کنسرو بریزید. از نسبت 2:1:1-2 قسمت آب، 1 قسمت شکر و 1 قسمت سرکه استفاده کنید. مقدار مایع ترشی را متناسب با اندازه دسته پیاز ترشی که می خواهید درست کنید تنظیم کنید.

اگر با نسبت ها آشنا نیستید، 2 فنجان آب، 1 فنجان شکر و 1 فنجان سرکه در یک شیشه کنسرو 16 اونسی محل خوبی برای شروع است. تعداد پیازهایی که استفاده می کنید به اندازه آنها بستگی دارد. آب، شکر و سرکه را در قابلمه ای بریزید و بگذارید بجوشد.

بعد از اینکه تمام شکر در مایع حل شد، مایع ترشی داغ را روی پیازهای قرمز بریزید تا آنها را زیر آب بریزید و در شیشه را ببندید. در اینجا با دستور آشپز توماس کلر، پیاز قرمز ترشی عالی درست کنید.
3. پیاز سفید
پیاز سفید دارای پوست کاغذی سفید و طعم ملایمی است که استفاده از آن را در سالاد و ساندویچ آسان می کند. اگرچه پیاز سفید شبیه پیاز زرد است، اما طعم آن شیرین تر و تمیزتر است.