کامیون حامل انبه کال بندرعباس در جاده به دره سقوط کرد

هاردوی به همراه مناطق مجاورش در اوتار پرادش یکی دیگر از نقاط داغ برای دوستداران انبه است. هاردوی در حدود 112 کیلومتری لاکنو و قابل دسترسی از طریق شبکه جاده ای به خاطر انواع انبه چاوسا معروف است.

انبه کال بندرعباس که در ماه‌های جولای و آگوست در دسترس هستند، در دسته «مکیدن» قرار می‌گیرند و منحصراً به خاطر رنگ و عطر مایل به زرد معروف هستند. قسمت شمالی کارناتاکا به خاطر انواع انبه بادامی معروف است.

طعم لذیذ آنها را می توان از این واقعیت بیان کرد که بادامی را در نواحی مجاور کارناتاکا، آلفونسو نیز می نامند. آنها معمولا از ماه می تا جولای در دسترس هستند. Safeda یا Banganpali یا Benishan Mango یک میوه محبوب در چندین منطقه در آندرا پرادش است.

مخصوصاً در شهر بنگانپاله که از نامش پیداست. این میوه که اغلب به عنوان “پادشاه انبه در جنوب هند” نامیده می شود، به طور قابل توجهی بزرگتر از سایر گونه های انبه است که معمولاً در اواسط فصل در بازار فروخته می شود و به طور متوسط حدود 350 تا 400 گرم وزن دارد.

با داشتن بافت گوشتی، پوست نازک و سفت این انبه طعم شیرین و فاقد فیبر است. علاوه بر این، انبه Safeda به عنوان غنی از ویتامین A و C شناخته شده است، بنابراین برای سلامتی مفید است.

سادا پنجاب یکی دیگر از نقاط داغ برای دوستداران انبه است که به خاطر انبه سبز بمبئی معروف است. این انبه‌های سبز با اندازه متوسط که از ماه می تا جولای در دسترس هستند، هرگز نمی‌توانند عاشقان خود را از مکان‌های دور جذب کنند.

بنارس که به خاطر انواع انبه های لانگرا معروف است، یک کانون مشهور برای دوستداران انبه در هند است. بومیان داستان یک کشاورز را روایت می کنند که این گونه انبه را کشت می کرد.

انبه های Banarasi Langra که در ماه های ژوئن تا ژوئیه عرضه می شوند به دلیل رنگ پوست زرد لیمویی و طعم به همان اندازه لذیذ خود شناخته می شوند.