کاپشن های داکرونی که از پارچه جیر شمعی مقاوم تر هستند

با کیفیت ترین چرم جیر از حیوانات بسیار جوانی ساخته می شود که پوستی صاف دارند و هنوز هیچ خراش یا انگلی ندارند.

به همین دلیل است که پارچه جیر عموما از پوست بره درست می شود. اما از پوست حیوانات دیگر مانند گوساله، گاومیش، بز، خوک، گوسفند و آهو نیز تهیه می‌شود.

صنعت چرم برای حفظ نرمی و لطافت پوست حیوانات بسیار جوان را می کشد. و گران ترین چرم از حیوانات جوان، حتی برخی از آنها متولد نشده، ساخته شده است که از شکم مادرشان گرفته شده است، صرفاً برای حفظ کیفیت.

تولید کنندگان جیر قسمت زیرین پوست حیوان را از قسمت بالایی جدا می کنند. آنها چرم نازک، صاف و نرم تری از پوست های ظریف حیوانات ایجاد می کنند تا پارچه جیر بسازند.

چرم یک تجارت بسیار پرسود است.پوست با ارزش ترین قسمت حیوانات است. و کالاهای چرمی مانند پارچه های جیر نرم و پارچه شمعی قبل از هر چیز برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان تولید می شوند.

پارچه جیر

جیر اصطلاحی است که برای توصیف خانواده بزرگی از مواد نرم چرم مانند استفاده می شود که به دلیل نرمی و کیفیت آنها استفاده می شود.

پارچه های جیر و پارچه کاپشن برای کاربردهای مختلفی استفاده می شوند، زیرا انواع مختلفی از جیر با خواص مختلف وجود دارد.

جیر پوست بره نرم ترین و صاف ترین نوع پارچه جیر است. این از پوست بره های بسیار جوان ساخته شده است و به لطیف، سبک وزن و با دست نرم و لطیف معروف است.

جیر پوست گوسفند ماده ای نرم و چرمی مانند پارچه داکرون است که از قسمت زیرین پوست گوسفند ساخته می شود.

به محض اینکه آنها به اندازه کافی پشم تولید نمی کنند، گوسفندان برای گوشت و پوست خود کشته می شوند. چرم جیر پوست گوسفند معمولاً قبل از دباغی، خز آن را جدا می کند.

  • منابع:
    1. The Truth About Suede Leather And Faux Suede Fabric
  • تبلیغات: 
    1. گسترش زمین های زیر کشت لیمو
    2. کاربرد هیدروژل های پلیمری در پزشکی
    3. چین بزرگترین تولید کننده ی عناب در جهان
    4. نتایج آزمایشات انجام شده در رابطه با پوشیدن دمپایی روفرشی