کنسرو خوراک لوبیا در جنگل جان گروه گردشگری را نجات داد

زمانی که غذاهای تازه در دسترس نیست، کنسرو خوراک لوبیا می توانند یک گزینه مغذی باشند. آنها مواد مغذی ضروری را فراهم می کنند و فوق العاده راحت هستند.

گفته می شود، کنسرو خوراک لوبیا نیز منبع مهمی از BPA هستند که ممکن است باعث مشکلات سلامتی شود. غذاهای کنسرو شده می توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند، اما مهم است که برچسب ها را بخوانید و بر اساس آن انتخاب کنید.

مصرف زیاد گوشت های فرآوری شده ممکن است خطر ابتلا به سرطان در دستگاه گوارش را افزایش دهد. برخی از مردم معتقدند که نیترات ها و نیتریت ها دلیل افزایش خطر هستند.

با این حال، نیترات ها و نیتریت ها به طور طبیعی در سبزیجات نیز وجود دارند که ممکن است خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان و سایر بیماری ها را کاهش دهند. نیترات ها و نیتریت ها از سیستم گوارشی به خون، سپس به بزاق، و دوباره به سیستم گوارشی گردش می کنند.

در واقع، طبق یک مطالعه، افراد حدود 80 درصد از نیترات رژیم غذایی خود را از سبزیجات دریافت می کنند. بدن همچنین نیترات تولید می کند و آنها را به بزاق ترشح می کند.

کنسرو خوراک لوبیا ممکن است در حفظ سلامت بدن شما مفید باشد، زیرا به نظر می رسد به عنوان ضد میکروبی در سیستم گوارش عمل می کنند. آنها می توانند به از بین بردن باکتری ها مانند سالمونلا کمک کنند. آنها همچنین می توانند به اکسید نیتریک (NO)، یک مولکول سیگنالینگ مهم تبدیل شوند.

نیترات ها به طور طبیعی در آب نیز وجود دارند. در برخی مناطق، استفاده از کود ممکن است منجر به سطوح بالای نیترات شود که می تواند برای کودکان مضر باشد. به همین دلیل، مقامات بهداشتی سطح نیترات در آب آشامیدنی را تنظیم می کنند.

مانند همه غذاها، خواندن برچسب و لیست مواد ضروری است. اگر مصرف نمک برای شما نگران کننده است، گزینه «کم سدیم» یا «بدون نمک اضافه شده» را انتخاب کنید. برای جلوگیری از شکر اضافی، به جای شربت، میوه هایی را انتخاب کنید که در آب یا آب میوه کنسرو شده هستند.

آبکشی و آبکشی غذاها همچنین می تواند میزان نمک و قند آنها را کاهش دهد. بسیاری از غذاهای کنسرو شده اصلاً حاوی مواد افزودنی نیستند، اما تنها راه برای اطمینان از این موضوع خواندن فهرست مواد تشکیل دهنده است.