کودکی هنگام خرید کلوچه سرخ شده مادرش را گم کرد

همه ما به وجود قوانین در زندگی پیچیده خود نیاز داریم. محدودیت سرعت مثال خوبی است. بسیار مهم است، آنها ما را در جاده ها ایمن نگه می دارند.

بنابراین برای پخت کلوچه سرخ شده ما قوانینی داریم. قوانینی که مشخص می کند محصولات چیست. قوانین تعادل دستور غذا برای کیک ها که نشان می دهد چه موادی کار می کنند و چه چیزهایی موثر نیستند.

مشکل قوانین این است که آنها سعی می کنند قطعی باشند اما به ندرت به اندازه کافی دقیق نوشته می شوند تا هر احتمالی را برآورده کنند، بنابراین ناگزیر نیاز به تفسیر دارند.

به عنوان استفاده کننده از قوانین، ما شروع به جستجوی راه هایی برای دور زدن آنها یا تفسیر آنها به روش های بسیار سهل می کنیم. در واقع، قوانین همیشه برای شکستن طراحی شده اند!

بیایید نام محصولات نانوایی را در نظر بگیریم. صنعت نانوایی بسیار سنتی است. ما نام های سنتی برای محصولات داریم و با آنها راحت هستیم. اگر محصولی را می بینیم، به طور غریزی می دانیم که چیست.

ما از قوانین نانوشته‌ای استفاده می‌کنیم که در طول زمان یاد گرفته‌ایم تا به ما بگوییم یک محصول کلوچه سرخ شده یا بیسکویت یا حتی نان است، اما بیان این تعاریف در قالب کلمات می‌تواند دشوار باشد.

می توانیم با یک سوال ساده شروع کنیم: کلوچه سرخ شده چیست؟ خوب، حداقل در بریتانیا، این یک میان وعده با ماندگاری طولانی است که عمدتاً از آرد، شکر و چربی تهیه می شود.

کوچک، گرد یا مربع، ترد یا حداقل سفت، خشک، ماندگاری طولانی در دمای محیط خواهد بود، و اگر مزاج ما را گرفت، می‌توانیم آن را در چای خود بنوشیم.

اگر درب قالب بیسکویت را کنار بگذاریم، چون رطوبت هوا را جذب می‌کنند، نرم می‌شوند و بیسکویت‌های نرم خوب نیستند. به طور کلی، من مطمئن هستم که همه ما اگر یک بیسکویت را ببینیم، می شناسیم.